18 Απριλίου, 2024

Κοινοβουλευτική Δράση

Επιστροφή
 
+ + -
Τροπολογία κατέθεσε ο Βουλευτής της Ν.Δ. Ηλίας ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ στο Σχέδιο Νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων».
Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

 

 

 Τροπολογία κατέθεσε ο Βουλευτής της Ν.Δ. Ηλίας ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ στο Σχέδιο Νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων».

Στην εν λόγω τροπολογία, την οποία ο κ. ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ κατέθεσε από κοινού με τον Βουλευτή Λέσβου της Ν.Δ. κ. Παύλο ΒΟΓΙΑΝΤΖΗ, ζητά να αναγνωρίζεται δεύτερη ειδικότητα (δασκάλου ή νηπιαγωγού) στους εκπαιδευτικούς οι οποίοι υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, και ταυτόχρονα κατέχουν τίτλο Παιδαγωγικής Ακαδημίας.

Παραθέτουμε την ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ, καθώς και την τροπολογία, όπως προτάθηκε από τους Βουλευτές της Ν.Δ.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ


«Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων»


Α. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Η λειτουργία των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης και Νηπιαγωγών, ξεκίνησε το ακαδημαϊκό έτος 1984-1985 (ιδρύθηκαν με το Ν. 1268/82 (άρθρο 46)).

Η παρατεταμένη συνύπαρξη Παιδαγωγικών Ακαδημιών και Παιδαγωγικών Τμημάτων (1984-1991) είχε ως αποτέλεσμα, να εξέρχονται ταυτόχρονα στην αγορά εργασίας, απόφοιτοι «δυο ταχυτήτων», καθώς οι πτυχιούχοι των Παιδαγωγικών Τμημάτων χαρακτηρίζονται ως τετραετούς, ενώ οι απόφοιτοι των Παιδαγωγικών Ακαδημιών ως διετούς φοίτησης.

Κάποιοι από τους απόφοιτους των Παιδαγωγικών Ακαδημιών, κατέχοντες και άλλον τίτλο σπουδών, διορίστηκαν ως εκπαιδευτικοί με διαφορετική ειδικότητα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να αντιμετωπίζουν προβλήματα στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν δεύτερη ειδικότητα (δασκάλου ή νηπιαγωγού) προκειμένου για παράδειγμα, να μεταταγούν από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Στα πλαίσια του θεσμού της κινητικότητας στη Δημόσια Εκπαίδευση και λαμβάνοντας υπόψη τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της κατανομής του εκπαιδευτικού προσωπικού σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, προτείνεται η αναγνώριση δεύτερης ειδικότητας (ΠΕ 60 ή ΠΕ70) σε όσους εκπαιδευτικούς υπηρετούν ήδη στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και κατέχουν τίτλο Παιδαγωγικών Ακαδημιών (Δασκάλου ή Νηπιαγωγού) προκειμένου το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, να έχει τη δυνατότητα να τους μετατάξει στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Με τον τρόπο αυτό καθίσταται δυνατή η αξιοποίηση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, εκπαιδευτικών πλεοναζόντων στη Δευτεροβάθμια, τη στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων αναγκάζεται να προχωρήσει στην πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων προκειμένου να καλύψει αντίστοιχα κενά.

Β. ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Προστίθεται Άρθρο………., ως εξής.

«Στους εκπαιδευτικούς οι οποίοι υπηρετούν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, και ταυτόχρονα κατέχουν τίτλο Παιδαγωγικών Ακαδημιών (Δασκάλου ή Νηπιαγωγού), αναγνωρίζεται δεύτερη ειδικότητα (ΠΕ 70 ή ΠΕ 60, αντίστοιχα), καθώς και η δυνατότητα να μεταταγούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, εφόσον οι ίδιοι το επιθυμούν και οι ανάγκες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων το επιτρέπουν, διατηρώντας το Μισθολογικό Κλιμάκιο στο οποίο ανήκουν. ».

Επιστροφή